Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

[ View the whole list ]


Most users ever online was 22 on Tue Dec 17, 2013 4:10 pm
Latest topics
» Zooskool Pippa Dog
by nazrmar Sun Jun 08, 2014 3:46 am

» Zooskool Pippa Dog
by nazrmar Sun Jun 08, 2014 3:44 am

» ???????SEX8 Cc?muramura 676 ???????????????????
by malholl Sun Jun 08, 2014 12:11 am

» Funky Business Forever Pdf
by nazrmar Sat Jun 07, 2014 10:45 pm

» Film Semi Asia 3gp Sub Indo
by malholl Sat Jun 07, 2014 4:39 pm

» Incest Creampie Father Daughter
by malholl Sat Jun 07, 2014 3:05 pm

» Cool Record Edit Deluxe 7.9.3
by nazrmar Thu Jun 05, 2014 5:50 pm

» Qhosts-trojan-removal-tool-1.0
by nazrmar Fri May 30, 2014 6:07 pm

» Kaspersky Internet Security 2011 (11.0.2.556) Key - Incl Activator
by nazrmar Fri May 30, 2014 1:50 pm

» Alawaren Xrayball
by malholl Fri May 30, 2014 5:16 am

» K-Lite Codec Pack Unattended
by malholl Thu May 29, 2014 2:01 pm

» WIN.7 VirtualBox OVA
by malholl Wed May 28, 2014 5:18 am

» WinRAR 4.01 PRO FINAL [FULLY ACTIVATED] Registered
by malholl Tue May 27, 2014 8:24 pm

» Windows XP LITE 3
by malholl Tue May 27, 2014 11:29 am

» TeamViewer 6.0.10722 Rus Setup
by nazrmar Tue May 27, 2014 10:25 am

» Best Skin Pack For Se7en (2012)
by malholl Sat May 24, 2014 3:31 pm

» Mpc - 30.01.2012
by malholl Sat May 24, 2014 8:30 am

» Mpc - 30.01.2012
by malholl Sat May 24, 2014 8:28 am

» PhilipofMacedon
by malholl Sat May 24, 2014 2:29 am

» PhilipofMacedon
by malholl Sat May 24, 2014 2:28 am

Top posters
nazrmar (99)
 
gurangak (86)
 
malholl (76)
 
Zainal (70)
 
sokmo (60)
 
Cikgu Sabah (57)
 
Koodart (55)
 
lagas (39)
 
Sir_Enrique (39)
 
Cikgu Sue (23)
 


Sejauh mana kebolehpercayaan pemberian anugerah perkhidmatan cemerlang (APC)?

View previous topic View next topic Go down

Sejauh mana kebolehpercayaan pemberian anugerah perkhidmatan cemerlang (APC)?

Post by Cikgu Sabah on Thu Jul 23, 2009 10:07 am

Kita biasa dengar ketidakpuasan hati guru2 terhdp pemberian APC di sekolah2. Apa komen anda?

Cikgu Sabah

Posts: 57
Join date: 2009-07-23

View user profile

Back to top Go down

Re: Sejauh mana kebolehpercayaan pemberian anugerah perkhidmatan cemerlang (APC)?

Post by Zainal on Thu Jul 23, 2009 9:31 pm

biasanya pemberian apc diberikan atas dasar giliran, jd memang tdk betullah, sb apc tu utk perkhidmatan cemerlang, jd kalau bagi secara giliran, objektif apc lari.

Zainal

Posts: 70
Join date: 2009-07-23

View user profile

Back to top Go down

Re: Sejauh mana kebolehpercayaan pemberian anugerah perkhidmatan cemerlang (APC)?

Post by sokmo on Fri Jul 31, 2009 11:12 am

saya setuju, banyak kes diberi secara giliran... bagus atau tdk diambil kira, yg penting kawan baik dgn boss..

sokmo

Posts: 60
Join date: 2009-07-23

View user profile

Back to top Go down

Re: Sejauh mana kebolehpercayaan pemberian anugerah perkhidmatan cemerlang (APC)?

Post by Zainal on Sat Aug 22, 2009 11:20 pm

sedihnya, ada guru yg 'buruk' sangatpun dpt apc juga kerana pemberian ketua jabatan yg tdk betul... bila nampak lg senyuman guru yg buruk ini bila dpt anugerah, aduh, bikin sakit jiwa...

Zainal

Posts: 70
Join date: 2009-07-23

View user profile

Back to top Go down

Re: Sejauh mana kebolehpercayaan pemberian anugerah perkhidmatan cemerlang (APC)?

Post by lagas on Thu Mar 11, 2010 10:12 am

adakah anugerah ni diberi kepada mereka yg berjaya mencipta sesuatu kaedah pengajaran yg berkesan? sebab baru2 ni, gb saya bagitau, itu adalah antara kriteria yg menjadi ukuran utk mendapat APC . tetapi pemahaman saya APC ini ialah utk PERKHIDMATAN...kalau saya tidak silap, kriteria yg dimaksudkan oleh gb saya itu merujuk kepada Guru Cemerlang.....adakah saya betul?

lagas

Posts: 39
Join date: 2010-01-05

View user profile

Back to top Go down

Re: Sejauh mana kebolehpercayaan pemberian anugerah perkhidmatan cemerlang (APC)?

Post by Zainal on Fri Mar 12, 2010 7:17 pm

gb kamu silap tu... kalau apc, bodek pentadbir sj pun sdh dpt... dia bg sj markah tinggi, dptlah tu rm1000, hehehe...

Zainal

Posts: 70
Join date: 2009-07-23

View user profile

Back to top Go down

Re: Sejauh mana kebolehpercayaan pemberian anugerah perkhidmatan cemerlang (APC)?

Post by lagas on Mon Mar 15, 2010 8:36 am

sayangnya saya bukan jenis pembodek , cikgu zainal.....saya lebih kepada ciri2 pembangkang ni..

lagas

Posts: 39
Join date: 2010-01-05

View user profile

Back to top Go down

Re: Sejauh mana kebolehpercayaan pemberian anugerah perkhidmatan cemerlang (APC)?

Post by Cikgu Sabah on Fri Mar 26, 2010 11:42 pm

haha... jgn asyik membangkang sjlah cgu...

Cikgu Sabah

Posts: 57
Join date: 2009-07-23

View user profile

Back to top Go down

Re: Sejauh mana kebolehpercayaan pemberian anugerah perkhidmatan cemerlang (APC)?

Post by Koodart on Tue Nov 23, 2010 11:28 pm

hingga ke hari ini saya masih tdk menaruh kepercayaan terhdp apc... pd pandangan saya, banyak sekolah yg cuma menggilirkan penerimanya dan bukan berdasarkan kpd prestasi sebenar... anugerah perkhidmatan cemerlang... patut tukar tu perkataan cemerlang... anugerah perkhidmatan giliran, apg... Very Happy

Koodart

Posts: 55
Join date: 2009-07-24

View user profile

Back to top Go down

Re: Sejauh mana kebolehpercayaan pemberian anugerah perkhidmatan cemerlang (APC)?

Post by sokmo on Wed Jan 26, 2011 7:00 pm

hahahaha... setuju, anugerah perkhidmatan giliran (apg)... Very Happy mana2 sekolah yg mengamalkan spg, ketara sangat gb/pengetuanya tiada kaliber langsung...

sokmo

Posts: 60
Join date: 2009-07-23

View user profile

Back to top Go down

Re: Sejauh mana kebolehpercayaan pemberian anugerah perkhidmatan cemerlang (APC)?

Post by Cikgu Sue on Mon Feb 14, 2011 1:22 pm

bolehkah semua guru dlm sesebuah sekolah mendpt anugerah APC? boleh, tdk mustahil... sb pentadbir amalkan sistem giliran, tahun ini guru2 ini dpt apc, tahun depan guru2 lain pula, akhirnya semua dpt apc, sb giliran, hahahahahahahaaaa... sb itu apc bukanlah sesuatu anugerah yg berprestij sb pd akhirnya semua akan dpt... Very Happy yg buruk + malas pun lambat-laun akan dpt juga... di sekolah saya sistem giliran... Very Happy

Cikgu Sue

Posts: 23
Join date: 2009-07-23

View user profile

Back to top Go down

Re: Sejauh mana kebolehpercayaan pemberian anugerah perkhidmatan cemerlang (APC)?

Post by Azman on Sun Mar 20, 2011 8:25 pm

pemberian apc di skolah saya mmg tdk leh dipercayai.. tengok mcm gilir2 je.. guru yg tak lyak pun dpt jugak..

Azman

Posts: 9
Join date: 2011-03-20

View user profile

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum