Who is online?
In total there are 6 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 6 Guests

None

[ View the whole list ]


Most users ever online was 22 on Tue Dec 17, 2013 4:10 pm
Latest topics
» Anberlin - Vital (2012)
by hartaren Today at 10:20 pm

» Anberlin - Vital (2012)
by hartaren Today at 10:19 pm

» Anberlin - Vital (2012)
by hartaren Today at 10:18 pm

» Anberlin - Vital (2012)
by hartaren Today at 10:17 pm

» Ativadores Para Windows 7 - Os Melhores
by hartaren Yesterday at 4:32 am

» Ativadores Para Windows 7 - Os Melhores
by hartaren Yesterday at 4:29 am

» Ativadores Para Windows 7 - Os Melhores
by hartaren Yesterday at 4:29 am

» The Gun Digest Book Of Firearms Assembly And Disassembly
by hartaren Yesterday at 4:05 am

» Install Flash Player Ics Apk
by hartaren Tue Oct 28, 2014 4:23 pm

» One Alicia Keys
by hartaren Mon Oct 27, 2014 8:39 pm

» One Alicia Keys
by hartaren Mon Oct 27, 2014 8:37 pm

» Sport.Fucking.(Dani.Daniels.Nikita.Von.James.Ana.Foxx.Abby.C
by hartaren Mon Oct 27, 2014 4:12 pm

» Gujjar Ladki Ki Chudai Video
by hartaren Mon Oct 27, 2014 8:06 am

» Watch Maladolescenza Full Movie
by hartaren Sat Oct 25, 2014 11:39 pm

» Watch Maladolescenza Full Movie
by hartaren Sat Oct 25, 2014 11:37 pm

» Watch Maladolescenza Full Movie
by hartaren Sat Oct 25, 2014 11:36 pm

» Watch Maladolescenza Full Movie
by hartaren Sat Oct 25, 2014 11:31 pm

» Free Download Jumanji English Movie | Updated
by hartaren Sat Oct 25, 2014 8:06 pm

» Free Download Jumanji English Movie | Updated
by hartaren Sat Oct 25, 2014 8:05 pm

» Free Download Jumanji English Movie | Updated
by hartaren Sat Oct 25, 2014 8:03 pm

Top posters
hartaren (205)
 
nazrmar (99)
 
gurangak (86)
 
malholl (76)
 
Zainal (70)
 
sokmo (60)
 
Cikgu Sabah (57)
 
Koodart (55)
 
lagas (39)
 
Sir_Enrique (39)
 


Sejauh mana kebolehpercayaan pemberian anugerah perkhidmatan cemerlang (APC)?

View previous topic View next topic Go down

Sejauh mana kebolehpercayaan pemberian anugerah perkhidmatan cemerlang (APC)?

Post by Cikgu Sabah on Thu Jul 23, 2009 10:07 am

Kita biasa dengar ketidakpuasan hati guru2 terhdp pemberian APC di sekolah2. Apa komen anda?

Cikgu Sabah

Posts: 57
Join date: 2009-07-23

View user profile

Back to top Go down

Re: Sejauh mana kebolehpercayaan pemberian anugerah perkhidmatan cemerlang (APC)?

Post by Zainal on Thu Jul 23, 2009 9:31 pm

biasanya pemberian apc diberikan atas dasar giliran, jd memang tdk betullah, sb apc tu utk perkhidmatan cemerlang, jd kalau bagi secara giliran, objektif apc lari.

Zainal

Posts: 70
Join date: 2009-07-23

View user profile

Back to top Go down

Re: Sejauh mana kebolehpercayaan pemberian anugerah perkhidmatan cemerlang (APC)?

Post by sokmo on Fri Jul 31, 2009 11:12 am

saya setuju, banyak kes diberi secara giliran... bagus atau tdk diambil kira, yg penting kawan baik dgn boss..

sokmo

Posts: 60
Join date: 2009-07-23

View user profile

Back to top Go down

Re: Sejauh mana kebolehpercayaan pemberian anugerah perkhidmatan cemerlang (APC)?

Post by Zainal on Sat Aug 22, 2009 11:20 pm

sedihnya, ada guru yg 'buruk' sangatpun dpt apc juga kerana pemberian ketua jabatan yg tdk betul... bila nampak lg senyuman guru yg buruk ini bila dpt anugerah, aduh, bikin sakit jiwa...

Zainal

Posts: 70
Join date: 2009-07-23

View user profile

Back to top Go down

Re: Sejauh mana kebolehpercayaan pemberian anugerah perkhidmatan cemerlang (APC)?

Post by lagas on Thu Mar 11, 2010 10:12 am

adakah anugerah ni diberi kepada mereka yg berjaya mencipta sesuatu kaedah pengajaran yg berkesan? sebab baru2 ni, gb saya bagitau, itu adalah antara kriteria yg menjadi ukuran utk mendapat APC . tetapi pemahaman saya APC ini ialah utk PERKHIDMATAN...kalau saya tidak silap, kriteria yg dimaksudkan oleh gb saya itu merujuk kepada Guru Cemerlang.....adakah saya betul?

lagas

Posts: 39
Join date: 2010-01-05

View user profile

Back to top Go down

Re: Sejauh mana kebolehpercayaan pemberian anugerah perkhidmatan cemerlang (APC)?

Post by Zainal on Fri Mar 12, 2010 7:17 pm

gb kamu silap tu... kalau apc, bodek pentadbir sj pun sdh dpt... dia bg sj markah tinggi, dptlah tu rm1000, hehehe...

Zainal

Posts: 70
Join date: 2009-07-23

View user profile

Back to top Go down

Re: Sejauh mana kebolehpercayaan pemberian anugerah perkhidmatan cemerlang (APC)?

Post by lagas on Mon Mar 15, 2010 8:36 am

sayangnya saya bukan jenis pembodek , cikgu zainal.....saya lebih kepada ciri2 pembangkang ni..

lagas

Posts: 39
Join date: 2010-01-05

View user profile

Back to top Go down

Re: Sejauh mana kebolehpercayaan pemberian anugerah perkhidmatan cemerlang (APC)?

Post by Cikgu Sabah on Fri Mar 26, 2010 11:42 pm

haha... jgn asyik membangkang sjlah cgu...

Cikgu Sabah

Posts: 57
Join date: 2009-07-23

View user profile

Back to top Go down

Re: Sejauh mana kebolehpercayaan pemberian anugerah perkhidmatan cemerlang (APC)?

Post by Koodart on Tue Nov 23, 2010 11:28 pm

hingga ke hari ini saya masih tdk menaruh kepercayaan terhdp apc... pd pandangan saya, banyak sekolah yg cuma menggilirkan penerimanya dan bukan berdasarkan kpd prestasi sebenar... anugerah perkhidmatan cemerlang... patut tukar tu perkataan cemerlang... anugerah perkhidmatan giliran, apg... Very Happy

Koodart

Posts: 55
Join date: 2009-07-24

View user profile

Back to top Go down

Re: Sejauh mana kebolehpercayaan pemberian anugerah perkhidmatan cemerlang (APC)?

Post by sokmo on Wed Jan 26, 2011 7:00 pm

hahahaha... setuju, anugerah perkhidmatan giliran (apg)... Very Happy mana2 sekolah yg mengamalkan spg, ketara sangat gb/pengetuanya tiada kaliber langsung...

sokmo

Posts: 60
Join date: 2009-07-23

View user profile

Back to top Go down

Re: Sejauh mana kebolehpercayaan pemberian anugerah perkhidmatan cemerlang (APC)?

Post by Cikgu Sue on Mon Feb 14, 2011 1:22 pm

bolehkah semua guru dlm sesebuah sekolah mendpt anugerah APC? boleh, tdk mustahil... sb pentadbir amalkan sistem giliran, tahun ini guru2 ini dpt apc, tahun depan guru2 lain pula, akhirnya semua dpt apc, sb giliran, hahahahahahahaaaa... sb itu apc bukanlah sesuatu anugerah yg berprestij sb pd akhirnya semua akan dpt... Very Happy yg buruk + malas pun lambat-laun akan dpt juga... di sekolah saya sistem giliran... Very Happy

Cikgu Sue

Posts: 23
Join date: 2009-07-23

View user profile

Back to top Go down

Re: Sejauh mana kebolehpercayaan pemberian anugerah perkhidmatan cemerlang (APC)?

Post by Azman on Sun Mar 20, 2011 8:25 pm

pemberian apc di skolah saya mmg tdk leh dipercayai.. tengok mcm gilir2 je.. guru yg tak lyak pun dpt jugak..

Azman

Posts: 9
Join date: 2011-03-20

View user profile

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum