Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

[ View the whole list ]


Most users ever online was 22 on Tue Dec 17, 2013 3:10 pm
Latest topics
» Windows 8 Pro Build 9200 Activation X64 March 2013
by hartaren Yesterday at 7:01 am

» Playboy March 2013 Pdf 2
by hartaren Yesterday at 1:49 am

» Full Xxx Movie Free Online
by hartaren Mon Oct 20, 2014 3:53 pm

» Full Xxx Movie Free Online
by hartaren Mon Oct 20, 2014 3:50 pm

» Full Xxx Movie Free Online
by hartaren Mon Oct 20, 2014 3:47 pm

» Photodex Proshow Transition Pack Volume 2 Torrent
by hartaren Mon Oct 20, 2014 9:58 am

» Monika Singh Mms Kand Latest. U Tube Downlod
by hartaren Sun Oct 19, 2014 2:24 pm

» Misfits.S01E02.avi
by hartaren Sun Oct 19, 2014 1:27 am

» Misfits.S01E02.avi
by hartaren Sun Oct 19, 2014 1:25 am

» Retro Vintage Styles Pack 2 ? GraphicRiver
by hartaren Sat Oct 18, 2014 7:01 pm

» 0716758407.rar
by hartaren Sat Oct 18, 2014 2:29 pm

» 0716758407.rar
by hartaren Sat Oct 18, 2014 2:21 pm

» 0716758407.rar
by hartaren Sat Oct 18, 2014 2:20 pm

» Joyce Wehrman What Are Winning Transits All About Astrology
by hartaren Fri Oct 17, 2014 12:19 am

» Venga Boys The Platinum Album-adds
by hartaren Thu Oct 16, 2014 4:46 am

» Life Of Pi (2012) DVDRIP HD X264 INFERNO
by hartaren Wed Oct 15, 2014 9:19 pm

» Video Downloader Youtube Downloader
by hartaren Wed Oct 15, 2014 7:27 pm

» Piano GRADE 3 ABRSM : ABRSM.org Home.pdf
by hartaren Wed Oct 15, 2014 4:39 pm

» [FULL] The Climax Blues Band - 25 Years 1968-1993 (1994) 2 C
by hartaren Tue Oct 14, 2014 7:26 pm

» Google Chrome Free Download For Blackberry 8520
by hartaren Tue Oct 14, 2014 10:49 am

Top posters
hartaren (161)
 
nazrmar (99)
 
gurangak (86)
 
malholl (76)
 
Zainal (70)
 
sokmo (60)
 
Cikgu Sabah (57)
 
Koodart (55)
 
lagas (39)
 
Sir_Enrique (39)
 


Sejauh mana kebolehpercayaan pemberian anugerah perkhidmatan cemerlang (APC)?

View previous topic View next topic Go down

Sejauh mana kebolehpercayaan pemberian anugerah perkhidmatan cemerlang (APC)?

Post by Cikgu Sabah on Thu Jul 23, 2009 9:07 am

Kita biasa dengar ketidakpuasan hati guru2 terhdp pemberian APC di sekolah2. Apa komen anda?

Cikgu Sabah

Posts: 57
Join date: 2009-07-23

View user profile

Back to top Go down

Re: Sejauh mana kebolehpercayaan pemberian anugerah perkhidmatan cemerlang (APC)?

Post by Zainal on Thu Jul 23, 2009 8:31 pm

biasanya pemberian apc diberikan atas dasar giliran, jd memang tdk betullah, sb apc tu utk perkhidmatan cemerlang, jd kalau bagi secara giliran, objektif apc lari.

Zainal

Posts: 70
Join date: 2009-07-23

View user profile

Back to top Go down

Re: Sejauh mana kebolehpercayaan pemberian anugerah perkhidmatan cemerlang (APC)?

Post by sokmo on Fri Jul 31, 2009 10:12 am

saya setuju, banyak kes diberi secara giliran... bagus atau tdk diambil kira, yg penting kawan baik dgn boss..

sokmo

Posts: 60
Join date: 2009-07-23

View user profile

Back to top Go down

Re: Sejauh mana kebolehpercayaan pemberian anugerah perkhidmatan cemerlang (APC)?

Post by Zainal on Sat Aug 22, 2009 10:20 pm

sedihnya, ada guru yg 'buruk' sangatpun dpt apc juga kerana pemberian ketua jabatan yg tdk betul... bila nampak lg senyuman guru yg buruk ini bila dpt anugerah, aduh, bikin sakit jiwa...

Zainal

Posts: 70
Join date: 2009-07-23

View user profile

Back to top Go down

Re: Sejauh mana kebolehpercayaan pemberian anugerah perkhidmatan cemerlang (APC)?

Post by lagas on Thu Mar 11, 2010 10:12 am

adakah anugerah ni diberi kepada mereka yg berjaya mencipta sesuatu kaedah pengajaran yg berkesan? sebab baru2 ni, gb saya bagitau, itu adalah antara kriteria yg menjadi ukuran utk mendapat APC . tetapi pemahaman saya APC ini ialah utk PERKHIDMATAN...kalau saya tidak silap, kriteria yg dimaksudkan oleh gb saya itu merujuk kepada Guru Cemerlang.....adakah saya betul?

lagas

Posts: 39
Join date: 2010-01-05

View user profile

Back to top Go down

Re: Sejauh mana kebolehpercayaan pemberian anugerah perkhidmatan cemerlang (APC)?

Post by Zainal on Fri Mar 12, 2010 7:17 pm

gb kamu silap tu... kalau apc, bodek pentadbir sj pun sdh dpt... dia bg sj markah tinggi, dptlah tu rm1000, hehehe...

Zainal

Posts: 70
Join date: 2009-07-23

View user profile

Back to top Go down

Re: Sejauh mana kebolehpercayaan pemberian anugerah perkhidmatan cemerlang (APC)?

Post by lagas on Mon Mar 15, 2010 8:36 am

sayangnya saya bukan jenis pembodek , cikgu zainal.....saya lebih kepada ciri2 pembangkang ni..

lagas

Posts: 39
Join date: 2010-01-05

View user profile

Back to top Go down

Re: Sejauh mana kebolehpercayaan pemberian anugerah perkhidmatan cemerlang (APC)?

Post by Cikgu Sabah on Fri Mar 26, 2010 11:42 pm

haha... jgn asyik membangkang sjlah cgu...

Cikgu Sabah

Posts: 57
Join date: 2009-07-23

View user profile

Back to top Go down

Re: Sejauh mana kebolehpercayaan pemberian anugerah perkhidmatan cemerlang (APC)?

Post by Koodart on Tue Nov 23, 2010 11:28 pm

hingga ke hari ini saya masih tdk menaruh kepercayaan terhdp apc... pd pandangan saya, banyak sekolah yg cuma menggilirkan penerimanya dan bukan berdasarkan kpd prestasi sebenar... anugerah perkhidmatan cemerlang... patut tukar tu perkataan cemerlang... anugerah perkhidmatan giliran, apg... Very Happy

Koodart

Posts: 55
Join date: 2009-07-24

View user profile

Back to top Go down

Re: Sejauh mana kebolehpercayaan pemberian anugerah perkhidmatan cemerlang (APC)?

Post by sokmo on Wed Jan 26, 2011 7:00 pm

hahahaha... setuju, anugerah perkhidmatan giliran (apg)... Very Happy mana2 sekolah yg mengamalkan spg, ketara sangat gb/pengetuanya tiada kaliber langsung...

sokmo

Posts: 60
Join date: 2009-07-23

View user profile

Back to top Go down

Re: Sejauh mana kebolehpercayaan pemberian anugerah perkhidmatan cemerlang (APC)?

Post by Cikgu Sue on Mon Feb 14, 2011 1:22 pm

bolehkah semua guru dlm sesebuah sekolah mendpt anugerah APC? boleh, tdk mustahil... sb pentadbir amalkan sistem giliran, tahun ini guru2 ini dpt apc, tahun depan guru2 lain pula, akhirnya semua dpt apc, sb giliran, hahahahahahahaaaa... sb itu apc bukanlah sesuatu anugerah yg berprestij sb pd akhirnya semua akan dpt... Very Happy yg buruk + malas pun lambat-laun akan dpt juga... di sekolah saya sistem giliran... Very Happy

Cikgu Sue

Posts: 23
Join date: 2009-07-23

View user profile

Back to top Go down

Re: Sejauh mana kebolehpercayaan pemberian anugerah perkhidmatan cemerlang (APC)?

Post by Azman on Sun Mar 20, 2011 8:25 pm

pemberian apc di skolah saya mmg tdk leh dipercayai.. tengok mcm gilir2 je.. guru yg tak lyak pun dpt jugak..

Azman

Posts: 9
Join date: 2011-03-20

View user profile

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum